Raport – Obecność Twojej Marki w Internecie OBECNOŚĆ TWOJEJ MARKI W DIGITALUOdpowiedz na pytania dotyczące Twojej marki i otrzymaj spersonalizowany raport diagnozujący wizerunek i aktywność Twojej marki w mediach. Przy każdym stwierdzeniu zaznacz, na ile zgadzasz się z każdym zdaniem.Jak się nazywasz? *zdradź nam swoje imię:)CZĘŚĆ 1: Obecność onlineCzy Twoją firmę widać w sieci?Moja firma ma nowoczesną i działającą stronę internetową. *zupełnie się nie zgadzamraczej nieraczej takzdecydowanie takMamy aktywne konto firmowe na Facebooku. *zupełnie się nie zgadzamraczej nieraczej takzdecydowanie takRegularnie korzystam z Instagrama, aby pokazywać firmę i przyciągać klientów. *zupełnie się nie zgadzamraczej nieraczej takzdecydowanie takMoja firma jest obecna na LinkedIn. *zupełnie się nie zgadzamraczej nieraczej takzdecydowanie takNasz profil w Google (Google Moja Firma) jest uzupełniony i aktualny. *zupełnie się nie zgadzamraczej nieraczej takzdecydowanie takNasza firma pojawia się w wynikach wyszukiwania Google. *zupełnie się nie zgadzamraczej nieraczej takzdecydowanie takLinki do naszych social mediów są łatwe do znalezienia (np. na stronie). *zupełnie się nie zgadzamraczej nieraczej takzdecydowanie takCZĘŚĆ 2: Spójność wizualnaCzy Twoja firma wygląda profesjonalnie i spójnie?Nasze logo jest estetyczne i nowoczesne. *zupełnie się nie zgadzamraczej nieraczej takzdecydowanie takUżywamy tych samych kolorów we wszystkich materiałach (online i offline). *zupełnie się nie zgadzamraczej nieraczej takzdecydowanie takMamy wybraną jedną lub kilka czcionek, które zawsze stosujemy. *zupełnie się nie zgadzamraczej nieraczej takzdecydowanie takZdjęcia i grafiki, które publikujemy, są dobrej jakości. *zupełnie się nie zgadzamraczej nieraczej takzdecydowanie takNasze posty w mediach społecznościowych mają spójny styl wizualny. *zupełnie się nie zgadzamraczej nieraczej takzdecydowanie takKlienci rozpoznają naszą markę na pierwszy rzut oka. *zupełnie się nie zgadzamraczej nieraczej takzdecydowanie takNasze zdjęcie profilowe w social mediach wygląda profesjonalnie. *zupełnie się nie zgadzamraczej nieraczej takzdecydowanie takStrona internetowa pasuje wizualnie do stylu naszej marki. *zupełnie się nie zgadzamraczej nieraczej takzdecydowanie takWszystkie nasze materiały wyglądają dobrze także na telefonie. *zupełnie się nie zgadzamraczej nieraczej takzdecydowanie takCZĘŚĆ 3: Styl komunikacjiCzy wiesz, jak mówić do swoich klientów?Mamy określony styl komunikacji (np. przyjazny, ekspercki). *zupełnie się nie zgadzamraczej nieraczej takzdecydowanie takNasze treści są napisane językiem, który trafia do naszej grupy docelowej. *zupełnie się nie zgadzamraczej nieraczej takzdecydowanie takRegularnie publikujemy nowe treści (posty, artykuły, itp.). *zupełnie się nie zgadzamraczej nieraczej takzdecydowanie takPokazujemy konkretne korzyści, jakie klient zyska, wybierając nas. *zupełnie się nie zgadzamraczej nieraczej takzdecydowanie takOdpowiadamy na wiadomości i komentarze od klientów. *zupełnie się nie zgadzamraczej nieraczej takzdecydowanie takCzasem opowiadamy historie, aby zaangażować odbiorców. *zupełnie się nie zgadzamraczej nieraczej takzdecydowanie takNasze treści są zrozumiałe nawet dla osoby, która nie zna naszej branży. *zupełnie się nie zgadzamraczej nieraczej takzdecydowanie takW tekstach zachęcamy do działania (np. zapisz się, skontaktuj się, sprawdź). *zupełnie się nie zgadzamraczej nieraczej takzdecydowanie takCZĘŚĆ 4: Strona internetowaCzy Twoja strona pracuje na Twój sukces?Strona ładuje się szybko i działa bez problemów. *zupełnie się nie zgadzamraczej nieraczej takzdecydowanie takStrona dobrze wygląda i działa na telefonie. *zupełnie się nie zgadzamraczej nieraczej takzdecydowanie takOferta jest łatwa do znalezienia – nie trzeba jej szukać. *zupełnie się nie zgadzamraczej nieraczej takzdecydowanie takOd razu wiadomo, czym zajmuje się moja firma. *zupełnie się nie zgadzamraczej nieraczej takzdecydowanie takNa stronie łatwo się skontaktować (formularz, przyciski, dane kontaktowe). *zupełnie się nie zgadzamraczej nieraczej takzdecydowanie takPokazujemy zdjęcia zespołu, biura lub miejsca pracy. *zupełnie się nie zgadzamraczej nieraczej takzdecydowanie takMamy na stronie opinie zadowolonych klientów. *zupełnie się nie zgadzamraczej nieraczej takzdecydowanie takTreści na stronie są aktualne. *zupełnie się nie zgadzamraczej nieraczej takzdecydowanie takCZĘŚĆ 5: Social mediaCzy korzystasz z social mediów z głową?Każdy post ma konkretny cel (np. sprzedaż, edukacja, pokazanie kulis). *zupełnie się nie zgadzamraczej nieraczej takzdecydowanie takPublikujemy też filmy i nagrania wideo. *zupełnie się nie zgadzamraczej nieraczej takzdecydowanie takUżywamy relacji/stories, żeby być bliżej odbiorców. *zupełnie się nie zgadzamraczej nieraczej takzdecydowanie takSprawdzamy statystyki i wiemy, co działa najlepiej. *zupełnie się nie zgadzamraczej nieraczej takzdecydowanie takMamy zaplanowane treści z wyprzedzeniem (np. kalendarz postów). *zupełnie się nie zgadzamraczej nieraczej takzdecydowanie takKorzystamy ze starannie dobranych hashtagów. *zupełnie się nie zgadzamraczej nieraczej takzdecydowanie takNasze profile przyciągają coraz więcej obserwujących. *zupełnie się nie zgadzamraczej nieraczej takzdecydowanie takProwadzimy rozmowy z odbiorcami (komentarze, wiadomości, reakcje). *zupełnie się nie zgadzamraczej nieraczej takzdecydowanie takNasze posty są estetyczne i dobrze przemyślane. *zupełnie się nie zgadzamraczej nieraczej takzdecydowanie takCZĘŚĆ 6: Zaufanie i widocznośćCzy Twoja marka wzbudza zaufanie?Mamy pozytywne opinie w Google. *zupełnie się nie zgadzamraczej nieraczej takzdecydowanie takZbieramy rekomendacje od naszych klientów. *zupełnie się nie zgadzamraczej nieraczej takzdecydowanie takPokazujemy efekty naszej pracy (np. zdjęcia, case studies). *zupełnie się nie zgadzamraczej nieraczej takzdecydowanie takWidać, kto stoi za marką – nie chowamy się za logo. *zupełnie się nie zgadzamraczej nieraczej takzdecydowanie takMarka robi dobre wrażenie od pierwszego kontaktu. *zupełnie się nie zgadzamraczej nieraczej takzdecydowanie takKorzystamy z firmowego maila (np. kontakt@mojafirma.pl). *zupełnie się nie zgadzamraczej nieraczej takzdecydowanie takJesteśmy aktywni w branżowych grupach i społecznościach. *zupełnie się nie zgadzamraczej nieraczej takzdecydowanie takCZĘŚĆ 7: Strategia i działaniaCzy masz plan?Mamy konkretny plan marketingowy, którego się trzymamy. *zupełnie się nie zgadzamraczej nieraczej takzdecydowanie takMamy wyznaczone KPI miesięczne i kwartalne, wiemy do czego dążymy i jak mierzyć sukcesy. *zupełnie się nie zgadzamraczej nieraczej takzdecydowanie takProwadzimy płatne kampanie reklamowe (np. Facebook Ads, Google Ads). *zupełnie się nie zgadzamraczej nieraczej takzdecydowanie takMamy w pełni skonfigurowaną analitykę (GA4, Google Tag Manager) i mierzymy wszystkie zdarzenia jakie użytkownik podejmuje na stronie internetowej. *zupełnie się nie zgadzamraczej nieraczej takzdecydowanie takRegularnie analizujemy raporty wyników (organicznych i reklam płatnych), wyciągamy wnioski i implementujemy zmiany. *zupełnie się nie zgadzamraczej nieraczej takzdecydowanie takJesteśmy na bieżąco z trendami, nie boimy się testować nowości. *zupełnie się nie zgadzamraczej nieraczej takzdecydowanie takTo już wszystkie pytania dotyczące Twojej marki!Aby odblokować dostęp do personalizowanego raportu "Obecność Twojej marki w digitalu" wpisz swój email:Twój email *Strona www Twojej markiNazwa profilu Twojej marki na InstagramieTwój numer kontaktowyWyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych w celach analitycznych oraz marketingowych środkami komunikacji elektronicznej wysyłanymi przez AŚK (Polityka Prywatności).Chcę otrzymać raport OBECNOŚCI MOJEJ MARKI W DIGITALU!Zapisz odpowiedzi i wróć później!Proszę nie wypełniać tego pola.